×

Jaunumi

Kā pēc pauzes piecelties?

Spilgteņi

Ghetto Games

17. aprīlis, 12:48

Šķiet, ka visa pasaule ir apstājusies un palikusi uz "pauzes", taču kā rast Brīvības sajūtu?

Vīruss, vairāk kā jebkad, ir mācījis mums pielāgoties, meklēt alternatīvas un izaicināt sevi iziet no ierastās komforta zonas. 
Gatavojoties Ghetto Games Brīvības skrējienam, apkopojam pieredzes stāstus no pagājušā gada skrējējiem. 
Kāda bija Jāņa Kliesmeta motivācija sākt skriet? 

"Pamatā nodarbojos ar 2 sporta veidiem- basketbolu un volejbolu, bet Kovid vīrusa dēļ šie sporta veidi ilgu laiku nebija atļauti. Meklēju citas iespējas kā turpināt  nodarboties ar sportu. Rezultātā- pagājušā gada martā sāku skriet.
Runājot par Brīvības skrējienu 4.maijā, tas bija mans pirmais noskrietais maratons un distance, kas garāka par 23km. Pirmie 35km bija salīdzinoši viegli, bet sākot no 39, pēdējie 4km bija lielākās mokas dzīvē. Tomēr gandarījums pēc finiša bija tāds, ka visas sāpes aizmirsās. 
Pagājušajā gada 4.maija skrējienā kopā ar Raimondu Elbakjanu veicām šo maratona distanci un nu jau tā ir kļuvusi par patīkamu un gaidītu tradīciju. 
Ikdienā skriešana uzlabo veselību, ārēji izskatos labāk un tas nogurums pēc skrējiena ir tik patīkams, ka to nevar aizstāt ar neko citu. 
Tāpēc pilnībā visiem iesaku pieteiktiem Brīvības skrējienam! Neatkarīgi no tā vai vari noskriet 1km vai 42km, tas ir kā "maziņš paldies", ko Tavs ķermenis var pateikt Tev, kā arī Tu vari dot savu artavu Latvijai šajos valsts svētkos." 

Pasaki paldies Latvijai piedaloties Brīvības skrējienā kopā ar visu ģimeni. 

Vairāk infomāciju meklē mūsu mājaslapā - Brīvības Skrējiena sadaļā! 

Reģistrācija pieejama šajā linkā: https://ej.uz/forfun2021